Jednostranné sklápění

Technické parametry jednostranně sklápěných návěsů:

PRC – 2HP/W10K PRC – 2HP/W14K PRC – 2HP/W18R PRC – 2HP/W18BK PRC-3HP/W29
Hmotnosti stavební HARDOX mechanické odpružení náprav
Provozní hmotnost [kg] 4 500 5 330 6 500 6 500 8 500
Užitečná hmotnost [kg] 10 050 14 000 16 000 16 000 28 000
Celková hmotnost [kg] 14 550 19 300 21 000 21 000
Rozměry
Délka ložné plochy [mm] 5 120 5 000 6 700 5 500 8 000
Šířka ložné plochy [mm] 2 420 2 420 2 200 2 200 2 250
Základní výška korby [mm] 1 100 1 500 1 600 1 000 1 700
Objem korby [m³] 13 17,5 24 11,6 27
objem korby s nástavky 300 mm [m³] 19,5
objem korby s nástavky 400 mm [m³] 18 22,5 30 34
objem korby s nástavky 600 mm [m³] 34 38
objem korby s nástavky 750 mm [m³] 41
objem korby s nástavky 800 mm [m³] 45
Celková délka [mm] 7 910 7 910 9 027 7 550 10 200
Vnější šířka [mm] 2 550 2 550 2 550 2 550 2 550
Celková výška [mm] 3 040 3 040 3 350 2750 3 320
Technické údaje
Rozvor [mm] 1 400 1 400 1 500 1 500 1 850 + 1 850
Počet náprav 2 2 2 2 3
Pneumatiky základní 385/65 R22,5 MAXX 385/65 R22,5 MAXX 385/65 R22,5 MAXX 385/65 R22,5 nové MAXX 385/65 R22,5 nové MAXX
Maximální rychlost [km/h] 40 40 40 40 40

 

Standardní vybavení všech výše uvedených modelů:

Podélné profilování korby a kónické provedení korby
Korba o síle podlahy 4 mm, bočnice 3 mm (u modelu W18WB 4 mm/ 4 mm a triem W29 6 mm/ 4 mm) materiál DOMEX 400 (RUUKKI Finsko)
Výsypné okno v zadním čele s prodlouženou hranou
Robustní rám podvozku o profilech I výška 350 mm
Odpružená náprava ADR tandem
Hydraulický válec značky HYVA
Hydraulický uzavírací ventil na maximální úhel vyklápění 50°pro jednostranné sklápění
Automatická parkovací brzda
Hydraulické ovládání zadního čela
Hydraulické zámky zadního čela
Dokonalé těsnění zadního čela pryžovým profilem
Mechanické zajištění zadního čela s pružinovou regulací tlaku
Možnost mechanického zajištění zadního čela dotažením šrouby (výhoda při šnekovém dopravníku)
Mechanická odstavná noha
Venkovní sklopný žebřík
Obslužná lávka se zábradlím pro zaplachtování
Schody na vnitřní straně korby
Sklopná zadní zábrana proti podjetí
Průzor v čele korby
Příprava pro nástavky snadné a rychlé sklopení bočnic v pantech
Zadní vývody pneumatické, hydraulické a elektrické pro připojení druhého přívěsu nebo šnekového dopravníku
Antikorozní nástřik rámu podvozku, nápravy a oje
Nástřik korby v odstínech RAL: 1028, 3002, 3004, 6002, 6018, PUR-barva
Klíny pod kola 2 ks
Výstražný trojúhelník
Pozinkované blatníky 4 ks
Elektroinstalace  12 V
Traktorový návěs Wielton je homologován a schválen MD pro provoz v ČR

PRC-2HP/W10K
– odpružení předního oje dvěma robustními silentbloky
– rozteč děr 100 x 110 mm oka
– robustní korba základní výška 1 100 mm bez nástavků
– dvouhadicové vzduchové brzdy WABCO s manuálním nastavením tlaku brzd

PRC-2HP/W14K Standard
– odpružené výškově stavitelné oje pružinami
– rozteč děr oka 145 x 145 mm
– robustní korba základní výška 1 500 mm bez nástavků
– dvouhadicové vzduchové brzdy WABCO s manuálním nastavením tlaku brzd

PRC-2HP/W18R
– robustní korba základní výška 1 600 mm bez nástavků
– hydraulicky výškově stavitelné oje do horního a spodního závěsu
– olejopneumatické odpružení oje s možností regulace od 50 – 80 bar
– rozteč děr oka 145 x 145 mm
– dvouhadicové vzduchové brzdy WABCO s automatickým nastavením tlaku brzd

PRC-2HP/W18BKstavební Hardox materiál
– hydraulické zajištění zadního čela
– robustní korba základní výška 1 000 mm bez nástavků, podlaha 6 mm z otěruvzdorné oceli HARDOX, bočnice 5 mm HARDOX
– výsypní okno v zadním čele s prodlouženou hranou
– hydraulicky výškově stavitelné oje do horního a spodního závěsu
– olejopneumatické odpružení oje s možností regulace od 50 – 80 bar
– rozteč děr oka 145 x 145 mm
– dvouhadicové vzduchové brzdy WABCO s automatickým nastavením tlaku brzd

PRC-3HP/W29 – mechanicky odpružené nápravy
– základní výška korby bez nástavků 1700 mm
– odpružené nápravy ADR 1. a 3.říditelná
– olejopneumatické odpružení oje s možností regulace od 50 – 80 bar
– spotřeba oleje 80 l

Facebook
Copyright © 2020, AGRIMA Žatec s.r.o.
Webdesign: Václav Němec | Aktualizace obsahu: Jan Procházka | rss | mapa stránek