Lepší kvalita práce:

Větší statický poloměr kol o 11 % – menší měrný tlak na půdu. Portály více schované v diskách kol. Nové nerezové kryty na spodku podvozku proti poškození porostu. Vylepšená stabilizace otáček postřikového čerpadla při zapnutí jiných hydraulických funkcí – jemnější regulace dávky.

Více pohodlí a lepší ergonomie pro obsluhu:

Lepší jízdní vlastnosti, nové zavěšení náprav pro eliminaci vertikálního pohybu při brždění a rozjezdu. Autobreak – automatické vypnutí ruční brzdy při rozjezdu do kopce. Rozsah tlumení nerovností zvýšen o 15 %. Nově je odpružená kabina v základní výbavě stroje. Klidnější jízda po silnici i při maximální rychlosti 50 km/h. Nižší hluk v kabině o 5 dB. Nový terminál 10“ pro zobrazení a ovládání všech funkcí motoru, pojezdu a hydrauliky. Nové úložné prostory. Výkonnější LED osvětlení.

Lepší ekonomika provozu:

Zmenšená olejová nádrž o 60 litrů, zjednodušená konstrukce řízení s menším počtem hydraulických prvků, nižší provozní tlaky v hydraulické soustavě, nižší otáčky motoru i při maximální pojezdové rychlosti, nižší spotřeba nafty.

Snazší údržba a servis:

Výklopný kryt motoru a další kryty odnímatelné bez použití nářadí. Údržbová a servisní místa lépe přístupná. Vzdálené připojení k terminálu s možností aktivních servisních zásahů. Lepší označení hydraulických hadic a filtrů. Demontáž i nejtěžších komponentů (např. pojezdové čerpadlo 250 kg) možno provést i na poli bez nutnosti odtažení stroje na cestu nebo do dílny. Nový kabelový svazek – jednodušší výměna.