New Holland T5 Electro Command 99-117 hp

Traktory T5 ElectroCommand tvoří přechod mezi traktory „nižší a vyšší střední třídy“. Hmotností, funkcemi i komfortem zastane komplet práce na rodinné farmě se smíšenou zemědělskou výrobou.

PROČ SI POŘÍDIT TRAKTORY STŘEDNÍ TŘÍDY T5 ELECTRO COMMAND

  • Práce ve stáji – T5 se osvědčily v agregaci s krmnými vozy, kde spolehlivě zvládají odpracovat 2500 mth. ročně. Jediným omezením jsou větší rozměry traktoru ve srovnání s T5 Utility.
  • Pro pícnináře – Eko režim na PTO umožňuje provádět některé práce při snížené spotřebě paliva.
  • Práce s nakladačem  – výborný, průhledový panel, elektrohydraulický joystick na loketní opěrce, samostatné čerpadlo pro hydraulické okruhy a hlavně dostatečně dimenzovaná nosnost nápravy.
  • Tahové práce – převodovka řazená pod zatížením s robotickým přechodem mezi skupinami, delší rozvor a možnost volby větších pneumatik.
  • Sečení a lisování – v lehkém terénu zvládne lišty s kondicionérem a lehké žací kombinace.
  • Doprava – získává vyšší hodnocení než traktory T5 Utility díky lepší převodovce se 4 stupni řazenými pod zatížením a automatickému režimu pro dopravu. Odpružená kabina i náprava.

Jeden traktor na všechno…

Manipulace s materiálem – nový široký rám předního nakladače, integrovaný joystick s tlačítky pro řazení převodových stupňů, perfektní výhled. Celkový průtok hydraulického oleje 127 l/min, nastavitelná citlivost reverzace

Tahové operace – velká zvedací síla, převýšení krouticího momentu 42% u modelů 100/110 a 37% u modelu 120, rozměr pneumatik 38“, funkce automatického zapínání pohonu 4WD a uzávěrky diferenciálu

Setí – troje otáčky díky čtyřem konfiguracím PTO a novou variantu otáček 1 000 ECO, funkce plynulého rozběhu (soft start) a automatického zapínání PTO, ESM, integrovaný přední TBZ a PTO

Lisování – osm převodových stupňů zařadíte pouhými konečky prstů, pohodlná změna směru jízdy (power shuttle), skvělá manévrovatelnost a ISOBUS class 2

Doprava – auto transport 40 km/h ECO s kombinovaným odpružením kabiny a přední nápravy

Speciální operace – přední a zadní PTO, plazivými převody dosáhnete minimální rychlost 0,2 km/h

Komunální práce – široká nabídka volitelného příslušenství a konfigurací

PERFEKTNÍ VÝKON PRO KAŽDOU OPERACI

  • Motor se vstřikováním Common Rail, čtyřventilová technika
  • Křivka konstantního výkonu v rozsahu otáček 1 800 a 2 200 ot/min – maximální výkon dosáhnete pokaždé, když bude třeba
  • Převodovka s automatickým polním i silničním řazením, s možností volby plazivý převodových stupňů

ŠETŘÍ VÁŠ ČAS

  • Automatický PTO, automatická uzávěra diferenciálu, automatický pohon 4WD
  • Automatické řazení, elektronická regulační hydraulika tříbodového závěsu EDC + regulace prokluzu
  • Nastavitelná citlivost reverzace pro extra rychlou změnu jízdy
  • Bezkonkurenčně nejdelší servisní interval 600 hod

KOMFORT V KABINĚ A SNADNÉ OVLÁDÁNÍ

  • Odpružená přední náprava Terraglide s komfortní odpruženou kabinou
  • Sedačka premium se vzduchovým odpružením a plnohodnotná sedačka spolujezdce
  • Nový joystick pro středové sekce s tlačítky pro řazení a spojku
  • Volitelně ISOBUS Class 2 s anténou GPS a monitorem
  • Nízká hlučnost 74 dB(A)
  • Nejlepší výhled – 5,2 m2 prosklené plochy pro dokonalý výhled na pracovní stroj
  • Nový přední stěrač s motorkem s rotací 200°
  • Nová mechanické teleskopická zpětná zrcátka s širokým úhlem
  • Úzké sloupky kabiny zvyšují celkový výhled kolem traktoru
  • Moderní tvar kapoty a střešní panel umožnuje perfektní výhled na nakladač i ve zcela zvednuté poloze

T5 A HOSPODÁRNOST

Pojezdová rychlost 40 km/h ECO pro dopravu s automatickým řazením

Dlouhý servisní interval 600 mth pro motorový olej a 1 200 hod pro hydraulický olej, snadné čistění chladičů

Otevření kapoty pod úhlem 85°a všechny filtry jsou umístěné na jedné straně

Až o 3% lepší spotřeba v porovnání s Tier 4A

Pro každou operaci naleznete správný převodový stupeň

NOVINKY T5 VERZE TIER 4B VS TIER 4A

  1. Nová pevná náprava 1.5 HD s možností předních pneumatik 28“ a odpružení přední nápravy
  2. Nová kapota ve stylu NH
  3. Nová přední světla
  4. Nový stěrač předního okna s rotací 200°, přerušovačem a dvěma rychlostmi
  5. Nová obrysová a směrová světla
  6. Nová mechanicky stavitelná zpětná zrcátka s širokým úhlem
  7. Nová hlavní světla na vysoké úrovni (volitelné)
  8. Přední pneu Michelin XeoBib 480/60R28“
  9. Zadní pneumatiky 600/60R38“
  10. Nový zadní tříbodový závěs s externími pístnicemi 80 mm¨
  11. Rychloupínací koncovky Waltersheied pro spodní ramena a třetí bod (volitelné)
  12. Zadní PTO se třemi otáčkami, volitelně 4. 1000 ECO dle konfigurace
  13. Na přání nová LED diodová pracovní světla 1 950 lm (25 W)
  14. Nové rozmístění rychlospojek zadních okruhů hydrauliky
  15. Silniční a polní automatické řazení na přání
  16. Nový mechanický a elektrohydraulický joystick (EH loketní opěrka) s přídavnými tlačítky pro řazení převodových stupňů ve skupině (4 kroky) + tlačítko spojky na přání
  17. Nová přihrádka vlevo s přístupem k pojistkám
  18. Nastavitelná citlivost reverzace – 3 možnosti

MOTOR T5 EC je díky technologie ECOblue a compact HI-eSCR výkonný a úsporný

Motory F5C mají čtyřventilovou techniku a HI eSCR katalyzátor pro splnění rmisní normy Tier 4B

Motor je 4 válcový o objemu 3,4 l s turbodmýchadlem s regulací Westgate a novým zesíleným chladičem

Motor má velmi rychlou reakci, převýšení krouticího momentu je až 42% a +20% max.krouticího momentu vs. Tier 4A u modelů 100/110 hp a převýšení krouticího momentu až 37% a +16% max.krouticího momentu vs. Tier4A u modelu 120 hp

Objem palivové nádrže je 165 l a nádrže na AdBlue 12 l, přičemž plnění je 1:1

Tichý a hladký chod motoru díky technologii vstřikování paliva common rail

O 3 % nižší spotřeba paliva v porovnání s normou Tier 4A při maximálním výkonu od 1 900 do 2 300 ot/min

Okamžitá reakce motoru – plochá křivka mac.výkonu od 1 900 do 2 300 ot/min

Vyšší výkon a krouticí moment v porovnání s modely Tier 4A – +30 Mn u max.krouticího momentu a +10 Nm u max.výkonu

Nejlepší výkonnost v dopravě – max.výkon k dispozici i při rychlosti 40 km/h ECO a v silničním režimu při automatickém řazení

T5 EC A VĚTŠÍ VÝKON

Palivový systém – vysokotlaké vstřikování paliva Common Rail (až 1800 bar) umožňuje promnlivé dávkování paliva na základě času, tlaku a počtu vstřiků

Hlava válců – nová 16-tiventilová hlava pro optimální plnění a vyplachování spalovacího prostoru

Sací systém – nasávaná vzduch je stlačován turbodmychadlem s novou elektro-pneumatickou regulací Waste Gate (Mitsubishi) a postupuje do mezichladiče pro optimální spotřebu paliva a okamžitou regulaci motoru

Nízkoprocentní recirkulace výfukových plynů u TierB: 15% u Tier 4B místo 25% u Tier 4A s pozitivními účinky na jízdní vlastnosti, měrnou spotřebu paliva a tepelnou bilanci

Metoda snížení Nox: systém SCR pro snížení NOx s účinností vyšší než 90%

Metoda snížení pevných částic – žádná regenerace DPF filtru – Emise pevných částic jsou řízeny pouze strategií spalování bez jakékoliv regenerace

Nižší spotřeba paliva u TierB vs Tier 4A o 3% a průměrná spotřeba AdBlue 5% ze spotřebované nafty s poměrem tankování 1:1.

CELKOVÉ PROVOZNÍ NÁKLADY MOTORU Tier 4B jsou stejné jako u Tier 4A.

  • Blok motoru – 4 válcový, litinový blok motoru slouží jako samostatný prvek a je odolný vůči velkému namáhání
  • Písty a ojnice – optimální poměr vrtání/zdvih pro maximální krouticí moment
  • Uložení klikové hřídele – F5C Tier 4B má standardně ložisková pouzdra pro uložení klikové hřídele v jednodílném bloku motoru
  • Rozvodové soukolí – dlouhá životnost i při provozu s velmi zatíženým PTO
Název/Parametr T5.100 EC Delta T5.100 EC Plus T5.100 EC Elite T5.110 EC Delta T5.110 EC Plus T5.110 EC Elite T5.120 EC Delta T5.120 EC Elite
Max. výkon (pro tahové práce) 99 hp 99 hp 99 hp 107 hp 107 hp 107 hp 117 hp 117 hp
Max. výkon s EPM (pro akt. pro nářadí) hp 99 hp 99 hp 99 hp 107 hp 107 hp 107 hp 117 hp 117 hp
Typ hydraulického čerpadla Zubové Zubové Zubové Zubové Zubové Zubové Zubové Zubové
Výkon hydraulického čerpadla 84 l 84 l 84 l 84 l 84 l 84 l 84 l 84 l
Ovládání okruhů hydrauliky Mechanicky Mechanicky Mechanicky Mechanicky Mechanicky Mechanicky Mechanicky Mechanicky
Zvedací kapacita TBZ 5420 kg 5420 kg 5420 kg 5420 kg 5420 kg 5420 kg 5420 kg 5420 kg
Monitor funkcí traktoru Výkonnostní monitor Výkonnostní monitor Výkonnostní monitor Výkonnostní monitor Výkonnostní monitor Výkonnostní monitor Výkonnostní monitor Výkonnostní monitor
Typ loketní opěrky Pasivní opěrka Pasivní opěrka Pasivní opěrka Pasivní opěrka Pasivní opěrka Pasivní opěrka Pasivní opěrka Pasivní opěrka
Odpružení traktoru Pneu. Sedačka a kabina Pneu. sedačka, kabina a náprava Pneu. sedačka, kabina a náprava Pneu. Sedačka a kabina Pne. Sedačka, kabina a náprava Pneu. Sedačka, kabina a náprava Pneu. Sedačka a kabina Pneu. Sedačka, kabina a náprava
Max. velikost pneumatik 18.4 R34 480/70 R38 540/65 R38 18.4 R34 480/70 R38 540/65 R38 18.4 R34 540/65 R38
Rozvor 2350 mm 2380 mm 2380 mm 2350 mm 2380 mm 2380 mm 2350 mm 2380 mm
Max. povolená hmotnost 7400 kg 7400 kg 7400 kg 7400 kg 7400 kg 7400 kg 7400 kg 7400 kg
Povolené zatížení přední nápravy 3500 kg 3500 kg 3500 kg 3500 kg 3500 kg 3500 kg 3500 kg 3500 kg
Typ převodovky Částečně řazená pod zatížením Částečně řazená pod zatížením Částečně řazená pod zatížením Částečně řazená pod zatížením Částečně řazená pod zatížením Částečně řazená pod zatížením Částečně řazená pod zatížením Částečně řazená pod zatížením

 

Facebook
Copyright © 2021, AGRIMA Žatec s.r.o.
Webdesign: Václav Němec | Aktualizace obsahu: Jan Procházka | rss | mapa stránek