PROČ SI POŘÍDIT TRAKTORY STŘEDNÍ TŘÍDY T5 ELECTRO COMMAND
- Práce ve stáji – T5 se osvědčily v agregaci s krmnými vozy, kde spolehlivě zvládají odpracovat 2500 mth. ročně. Jediným omezením jsou větší rozměry traktoru ve srovnání s T5 Utility.
- Pro pícnináře – Eko režim na PTO umožňuje provádět některé práce při snížené spotřebě paliva.
- Práce s nakladačem – výborný, průhledový panel, elektrohydraulický joystick na loketní opěrce, samostatné čerpadlo pro hydraulické okruhy a hlavně dostatečně dimenzovaná nosnost nápravy.
- Tahové práce – převodovka řazená pod zatížením s robotickým přechodem mezi skupinami, delší rozvor a možnost volby větších pneumatik.
- Sečení a lisování – v lehkém terénu zvládne lišty s kondicionérem a lehké žací kombinace.
- Doprava – získává vyšší hodnocení než traktory T5 Utility díky lepší převodovce se 4 stupni řazenými pod zatížením a automatickému režimu pro dopravu. Odpružená kabina i náprava.
Jeden traktor na všechno…
Manipulace s materiálem – nový široký rám předního nakladače, integrovaný joystick s tlačítky pro řazení převodových stupňů, perfektní výhled. Celkový průtok hydraulického oleje 127 l/min, nastavitelná citlivost reverzace
Tahové operace – velká zvedací síla, převýšení krouticího momentu 42% u modelů 100/110 a 37% u modelu 120, rozměr pneumatik 38“, funkce automatického zapínání pohonu 4WD a uzávěrky diferenciálu
Setí – troje otáčky díky čtyřem konfiguracím PTO a novou variantu otáček 1 000 ECO, funkce plynulého rozběhu (soft start) a automatického zapínání PTO, ESM, integrovaný přední TBZ a PTO
Lisování – osm převodových stupňů zařadíte pouhými konečky prstů, pohodlná změna směru jízdy (power shuttle), skvělá manévrovatelnost a ISOBUS class 2
Doprava – auto transport 40 km/h ECO s kombinovaným odpružením kabiny a přední nápravy
Speciální operace – přední a zadní PTO, plazivými převody dosáhnete minimální rychlost 0,2 km/h
Komunální práce – široká nabídka volitelného příslušenství a konfigurací
PERFEKTNÍ VÝKON PRO KAŽDOU OPERACI
- Motor se vstřikováním Common Rail, čtyřventilová technika
- Křivka konstantního výkonu v rozsahu otáček 1 800 a 2 200 ot/min – maximální výkon dosáhnete pokaždé, když bude třeba
- Převodovka s automatickým polním i silničním řazením, s možností volby plazivý převodových stupňů
ŠETŘÍ VÁŠ ČAS
- Automatický PTO, automatická uzávěra diferenciálu, automatický pohon 4WD
- Automatické řazení, elektronická regulační hydraulika tříbodového závěsu EDC + regulace prokluzu
- Nastavitelná citlivost reverzace pro extra rychlou změnu jízdy
- Bezkonkurenčně nejdelší servisní interval 600 hod
KOMFORT V KABINĚ A SNADNÉ OVLÁDÁNÍ
- Odpružená přední náprava Terraglide s komfortní odpruženou kabinou
- Sedačka premium se vzduchovým odpružením a plnohodnotná sedačka spolujezdce
- Nový joystick pro středové sekce s tlačítky pro řazení a spojku
- Volitelně ISOBUS Class 2 s anténou GPS a monitorem
- Nízká hlučnost 74 dB(A)
- Nejlepší výhled – 5,2 m2 prosklené plochy pro dokonalý výhled na pracovní stroj
- Nový přední stěrač s motorkem s rotací 200°
- Nová mechanické teleskopická zpětná zrcátka s širokým úhlem
- Úzké sloupky kabiny zvyšují celkový výhled kolem traktoru
- Moderní tvar kapoty a střešní panel umožnuje perfektní výhled na nakladač i ve zcela zvednuté poloze
T5 A HOSPODÁRNOST
Pojezdová rychlost 40 km/h ECO pro dopravu s automatickým řazením
Dlouhý servisní interval 600 mth pro motorový olej a 1 200 hod pro hydraulický olej, snadné čistění chladičů
Otevření kapoty pod úhlem 85°a všechny filtry jsou umístěné na jedné straně
Až o 3% lepší spotřeba v porovnání s Tier 4A
Pro každou operaci naleznete správný převodový stupeň
NOVINKY T5 VERZE TIER 4B VS TIER 4A
- Nová pevná náprava 1.5 HD s možností předních pneumatik 28“ a odpružení přední nápravy
- Nová kapota ve stylu NH
- Nová přední světla
- Nový stěrač předního okna s rotací 200°, přerušovačem a dvěma rychlostmi
- Nová obrysová a směrová světla
- Nová mechanicky stavitelná zpětná zrcátka s širokým úhlem
- Nová hlavní světla na vysoké úrovni (volitelné)
- Přední pneu Michelin XeoBib 480/60R28“
- Zadní pneumatiky 600/60R38“
- Nový zadní tříbodový závěs s externími pístnicemi 80 mm¨
- Rychloupínací koncovky Waltersheied pro spodní ramena a třetí bod (volitelné)
- Zadní PTO se třemi otáčkami, volitelně 4. 1000 ECO dle konfigurace
- Na přání nová LED diodová pracovní světla 1 950 lm (25 W)
- Nové rozmístění rychlospojek zadních okruhů hydrauliky
- Silniční a polní automatické řazení na přání
- Nový mechanický a elektrohydraulický joystick (EH loketní opěrka) s přídavnými tlačítky pro řazení převodových stupňů ve skupině (4 kroky) + tlačítko spojky na přání
- Nová přihrádka vlevo s přístupem k pojistkám
- Nastavitelná citlivost reverzace – 3 možnosti
MOTOR T5 EC je díky technologie ECOblue a compact HI-eSCR výkonný a úsporný
Motory F5C mají čtyřventilovou techniku a HI eSCR katalyzátor pro splnění rmisní normy Tier 4B
Motor je 4 válcový o objemu 3,4 l s turbodmýchadlem s regulací Westgate a novým zesíleným chladičem
Motor má velmi rychlou reakci, převýšení krouticího momentu je až 42% a +20% max.krouticího momentu vs. Tier 4A u modelů 100/110 hp a převýšení krouticího momentu až 37% a +16% max.krouticího momentu vs. Tier4A u modelu 120 hp
Objem palivové nádrže je 165 l a nádrže na AdBlue 12 l, přičemž plnění je 1:1
Tichý a hladký chod motoru díky technologii vstřikování paliva common rail
O 3 % nižší spotřeba paliva v porovnání s normou Tier 4A při maximálním výkonu od 1 900 do 2 300 ot/min
Okamžitá reakce motoru – plochá křivka mac.výkonu od 1 900 do 2 300 ot/min
Vyšší výkon a krouticí moment v porovnání s modely Tier 4A – +30 Mn u max.krouticího momentu a +10 Nm u max.výkonu
Nejlepší výkonnost v dopravě – max.výkon k dispozici i při rychlosti 40 km/h ECO a v silničním režimu při automatickém řazení
T5 EC A VĚTŠÍ VÝKON
Palivový systém – vysokotlaké vstřikování paliva Common Rail (až 1800 bar) umožňuje promnlivé dávkování paliva na základě času, tlaku a počtu vstřiků
Hlava válců – nová 16-tiventilová hlava pro optimální plnění a vyplachování spalovacího prostoru
Sací systém – nasávaná vzduch je stlačován turbodmychadlem s novou elektro-pneumatickou regulací Waste Gate (Mitsubishi) a postupuje do mezichladiče pro optimální spotřebu paliva a okamžitou regulaci motoru
Nízkoprocentní recirkulace výfukových plynů u TierB: 15% u Tier 4B místo 25% u Tier 4A s pozitivními účinky na jízdní vlastnosti, měrnou spotřebu paliva a tepelnou bilanci
Metoda snížení Nox: systém SCR pro snížení NOx s účinností vyšší než 90%
Metoda snížení pevných částic – žádná regenerace DPF filtru – Emise pevných částic jsou řízeny pouze strategií spalování bez jakékoliv regenerace
Nižší spotřeba paliva u TierB vs Tier 4A o 3% a průměrná spotřeba AdBlue 5% ze spotřebované nafty s poměrem tankování 1:1.
CELKOVÉ PROVOZNÍ NÁKLADY MOTORU Tier 4B jsou stejné jako u Tier 4A.
- Blok motoru – 4 válcový, litinový blok motoru slouží jako samostatný prvek a je odolný vůči velkému namáhání
- Písty a ojnice – optimální poměr vrtání/zdvih pro maximální krouticí moment
- Uložení klikové hřídele – F5C Tier 4B má standardně ložisková pouzdra pro uložení klikové hřídele v jednodílném bloku motoru
- Rozvodové soukolí – dlouhá životnost i při provozu s velmi zatíženým PTO
Název/Parametr | T5.100 EC Delta | T5.100 EC Plus | T5.100 EC Elite | T5.110 EC Delta | T5.110 EC Plus | T5.110 EC Elite | T5.120 EC Delta | T5.120 EC Elite |
Max. výkon (pro tahové práce) | 99 hp | 99 hp | 99 hp | 107 hp | 107 hp | 107 hp | 117 hp | 117 hp |
Max. výkon s EPM (pro akt. pro nářadí) hp | 99 hp | 99 hp | 99 hp | 107 hp | 107 hp | 107 hp | 117 hp | 117 hp |
Typ hydraulického čerpadla | Zubové | Zubové | Zubové | Zubové | Zubové | Zubové | Zubové | Zubové |
Výkon hydraulického čerpadla | 84 l | 84 l | 84 l | 84 l | 84 l | 84 l | 84 l | 84 l |
Ovládání okruhů hydrauliky | Mechanicky | Mechanicky | Mechanicky | Mechanicky | Mechanicky | Mechanicky | Mechanicky | Mechanicky |
Zvedací kapacita TBZ | 5420 kg | 5420 kg | 5420 kg | 5420 kg | 5420 kg | 5420 kg | 5420 kg | 5420 kg |
Monitor funkcí traktoru | Výkonnostní monitor | Výkonnostní monitor | Výkonnostní monitor | Výkonnostní monitor | Výkonnostní monitor | Výkonnostní monitor | Výkonnostní monitor | Výkonnostní monitor |
Typ loketní opěrky | Pasivní opěrka | Pasivní opěrka | Pasivní opěrka | Pasivní opěrka | Pasivní opěrka | Pasivní opěrka | Pasivní opěrka | Pasivní opěrka |
Odpružení traktoru | Pneu. Sedačka a kabina | Pneu. sedačka, kabina a náprava | Pneu. sedačka, kabina a náprava | Pneu. Sedačka a kabina | Pne. Sedačka, kabina a náprava | Pneu. Sedačka, kabina a náprava | Pneu. Sedačka a kabina | Pneu. Sedačka, kabina a náprava |
Max. velikost pneumatik | 18.4 R34 | 480/70 R38 | 540/65 R38 | 18.4 R34 | 480/70 R38 | 540/65 R38 | 18.4 R34 | 540/65 R38 |
Rozvor | 2350 mm | 2380 mm | 2380 mm | 2350 mm | 2380 mm | 2380 mm | 2350 mm | 2380 mm |
Max. povolená hmotnost | 7400 kg | 7400 kg | 7400 kg | 7400 kg | 7400 kg | 7400 kg | 7400 kg | 7400 kg |
Povolené zatížení přední nápravy | 3500 kg | 3500 kg | 3500 kg | 3500 kg | 3500 kg | 3500 kg | 3500 kg | 3500 kg |
Typ převodovky | Částečně řazená pod zatížením | Částečně řazená pod zatížením | Částečně řazená pod zatížením | Částečně řazená pod zatížením | Částečně řazená pod zatížením | Částečně řazená pod zatížením | Částečně řazená pod zatížením | Částečně řazená pod zatížením |