- perfektní pro ukládání na jeden řádek, dvojitý řádek a dva řádky
- jednoduché ovládání na souvrati díky velké výšce rámu a zdvihu rotorů
- velmi kompaktní při přepravě
Bez údržby a trvale mazané
- bezúdržbové rotory včetně jejich převodovek
- DuraMax vodicí dráhy s tříletou zárukou, odolné proti opotřebení
- vždy čistá píce nejen na souvrati díky rotorům se systémem KRONE Jet-Effekt
Bez údržby s celoživotní náplní maziva: Díky mazivu na celou dobu životnosti jsou kompaktně uzavřené pohony kuželovými koly a ložiska prstových ramen s vodícími kladkami vždy optimálně namazány. Ani jediná součástka rotoru nevyžaduje časově náročné mazání.
Vodicí dráhy se strmým vedením: Vysoké vodicí dráhy vedou vodicí kladky prstových ramen strmě nahoru a dolů. Prsty se tak zvedají a opět klesají rychle a přesně ve správném okamžiku. Sběr píce je tedy velice čistý a píce je ukládána do přesně tvarovaných lichoběžníkových vzdušných řádků. Pomaluběžné vodicí kladky o průměru 47 mm mají velkou dosedací plochu, jsou chráněné proti prachu a nevyžadují žádnou údržbu.
Vodicí dráhy KRONE DuraMax, odolné proti opotřebení: Vodicí dráhy DuraMax vyrobené z vysokopevnostní bainitické tvárné litiny s kuličkovým grafitem jsou velice trvanlivé. Jsou zcela bezúdržbové a mají mimořádně vysokou pevnost v tahu. Jsou dlouhodobě odolné proti opotřebení. KRONE proto poskytuje na vodicí dráhy tříletou záruku.
Kardanové zavěšení rotoru
Flexibilní a čistý
- optimálně se přizpůsobuje terénu ve všech směrech, minimální opotřebení prstů díky kyvnému zavěšení rotoru
- čistá píce při spouštění a zvedání rotorů díky systému KRONE Jet-Effekt
- stejný přítlak v celé šířce záběru rotoru díky středovému zavěšení rotoru
Kardanové připojení rotoru: Rotory mají možnost výkyvu v podélném i příčném směru, aby se mohly přizpůsobit nerovnostem zvlněného terénu. Díky kardanovému zavěšení na rameno výložníku se dvěma podélnými otvory nemůže dojít k zarytí prstů do země a znečištění píce. Nedojde ani k tomu, že prsty zůstanou ve vzduchu a píci neseberou.
Zavěšení ve středu: Aby kvalita řádků byla stále stejně vysoká, jsou rotory napříč ke směru jízdy zavěšeny středově na rámu. Zvedání a dosedání na souvrati tak probíhá vždy ve vodorovné poloze. Při shrnování do řádků je hmotnost rovnoměrně rozdělena na všechna kola podvozku.